החל השלב הראשון של יישום השוק הסיטונאי

תאריך פרסום: 17/02/2015
לאחר מספר חודשים של היערכות אינטנסיבית ומורכבת מצד בזק היום החל השלב הראשון של יישום השוק הסיטונאי – בזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת

  • כבר היום מחוברים מספר מפעילים למערכות בזק, כדי שיכולו לפעול במסגרת השוק הסיטונאי. בימים הקרובים יחוברו מפעילים נוספים, זאת בהתאם לבקשתם
  • בזק פועלת על פי תיק השירות שקבע משרד התקשורת כדי לאפשר פעולה סדירה, תוך תיאום מרבי בין המפעילות השונות במסגרת השוק הסיטונאי 
  • סטלה הנדלר, מנכ"ל בזק: "בזק היא חברת התקשורת המועדפת על ידי הצרכנים בזכות רמת השירות המצויינת שלה והערך שהיא מעניקה להם. בזק משקיעה במשך שנים ארוכות בתשתית שהיא מן הטובות בעולם, תוך שהיא מספקת שירותים מתקדמים ללקוחות. אני משוכנעת שהשקעה זאת, יחד עם תפיסת ההוגנות והשקיפות המנחות את בזק יאפשרו לה להתמודד בהצלחה גם בתקופה של תחרות גוברת.
בכל העולם, שוק סיטונאי הוא חלק ממהלך של רפורמה צרכנית כוללת. אני מאמינה שבעתיד הקרוב, בהמשך למהלך הנוכחי, משרד התקשורת יעמוד בהתחייבותו ויאפשר לבזק לספק חבילות המעניקות לצרכן ערך של ממש ומגבירות את התחרות"

היום החל השלב המעשי הראשון של רפורמת השוק הסיטונאי בישראל, ובזק ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת השונים. כבר עתה, מחוברים מספר מפעילים למערכות בזק באמצעות תשתיות תקשורת ומערכות המידע של החברה, והן יכולות לספק שירות במסגרת השוק הסיטונאי. בימים הקרובים יחוברו מפעילים נוספים, זאת בהתאם לבקשתם.
בחודשים האחרונים בזק נערכה באופן אינטנסיבי ומעמיק למהלך השוק הסיטונאי. במסגרת זאת, היא ביצעה פעילות רבה בתחום התשתיות ומערכות המחשוב, תהליכי העבודה והתפעול ובצד שירות הלקוחות. בבזק מעוניינים לאפשר לצרכנים המבקשים להתחבר לשירות במסגרת השוק הסיטונאי מעבר פשוט, אך עם זאת אמין ובטוח. 
לבזק השגות רבות לגבי הדרך בה נקבעו כללי השוק הסיטונאי ובכלל זה היבטים שונים בתיק השירות וכן תמחור השירות. בזק פנתה לא מכבר לבג"צ בעניין והיא ממתינה להכרעתו בסוגיות מהותיות הקשורות לכך. יחד עם זאת כאמור, בזק פועלת על פי תיק השירות.