-
נורת ה-PWR לא דולקת
אם נורת ה- PWR לא דולקת יש לבדוק את תקינות חיבור כבל החשמל בין המודם לשקע.
שימו לב, כי השנאי החשמלי בו אתם משתמשים הינו השנאי המקורי של המודם שקיבלתם בערכת המודם.
בנוסף, יש לבדוק את תקינות הנתב בשקע חשמל אחר בבית על מנת לשלול תקלה בשקע.
אם הנורה עדיין לא דולקת ייתכן שישנה תקלה במודם. -
נורת הPWR דולקת בצבע אדום
בעת אתחול המודם נורת הPWR דולקת בצבע אדום למספר שניות.
אם נורה זו דלוקה בצבע אדום לפרק זמן ארוך מ3 דקות יש לוודא כי השנאי החשמלי הנו השנאי המקורי של המודם שקיבלתם בערכת בזק.
בנוסף, יש לבדוק את תקינות הנתב בשקע חשמל אחר בבית על מנת לשלול תקלה בשקע.
אם הנורה עדיין לא דולקת ייתכן שישנה תקלה במודם. -
נורת הDSL לא דולקת או מהבהבת
נורה במצב זה מציינת שאין תקשורת תקינה בין המודם לרשת בזק.
יש לוודא כי כבל הטלפון מחובר באופן תקין לפילטר בשקע הטלפון מצד אחד ומצד שני ליציאת DSL
הנמצאת בחלקו האחורי של המודם.
נא וודא שבכל שקע טלפון פעיל(טלפון, פקס, ממיר וכו') בביתך מחובר מיקרופילטר של בזק. אי חיבור מיקרופילטרים בשקעי הטלפון הפעילים יגרום לניתוקים בשירות. -
נורת LAN לא דולקת
יש לוודא תחילה כי המודם מחובר באמצעות כבל רשת מצדו האחר לכרטיס הרשת במחשב ומצדו השני
ליציאת ה -LAN במודם (יציאת LAN מסומנת בצבע צהוב).
מומלץ לבצע בדיקה כי כרטיס הרשת פעיל ותקין במחשבך.
אם הנורה עדיין לא דולקת ישנו חשד לתקלה במודם.
נא צרו קשר עם מוקד התמיכה על מנת לקבל אישור להחליף את המודם ברשת החנויות של בזק. -
נורת Internet לא דולקת
-
כיצד להפוך את תצורת המודם VDSL לעבודה במצב Bridge (חייגן) ?
מצ"ב הנחייה מסודרת ופשוטה כיצד ניתן לשנות את התצורה של המודם לעבודה במצב Bridge