שירות ותמיכה לראוטר רשת אלחוטית תקן N
Dlink VDSL N DSL-225 - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
Vtech VDSL N NB403 - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
Dlink 2760 - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
Dlink 6740U - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
Dlink 6740H1 - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
Netgear DGN2200 - מדריך התקנה מהיר - לחץ כאן>
שאלות נפוצות
-
היכן למקם את הנתב בבית?
לביצועים מקסימאליים של הרשת האלחוטית מומלץ למקם את הנתב במצב עמידה במרכז הבית, כך שהכיסוי האלחוטי יגיע לכל הבית. -
מה ההבדל בין ראוטר תקן N ל-AC?
מהירות הגלישה האלחוטית בתקן AC היא עד פי 3 מנתבים בתקן N. נתב בתקן AC משדר אלומת פס רחב ישירות להתקן (סמארטפון, טאבלט ועוד) ואילו נתב ללא תקן AC משדר לכל הבית באופן זהה.
-
למי מיועד הראוטר?
ללקוחות בזק המצטרפים למגוון חבילות האינטרנט של בזק ולקוחות המעוניינים בחיבור אלחוטי מהיר
-
מהו נתב תקן N?
נתב תקן N תומך בשידור אלחוטי במהירות העברת נתונים של עד 300 Mbps בתדר 2.4. לנתב קיימות 4 יציאות רשת לטובת חיבור קווי של מחשבים. ויציאות USB לטובת חיבור התקן אחסון נייד ומדפסות. -
מה ההבדל בין תקן G לתקן N ?
תקן G תומך במהירות העברת נתונים של עד 54 Mbps לעומת תקן N התומך במהירות העברת נתונים של עד 300 Mbps -
נורת ה-PWR לא דולקת
אם הנורה PWR לא דולקת יש לבדוק את תקינות חיבור כבל החשמל בין הראוטר לשקע.
שימו לב כי השנאי החשמלי בו אתם משתמשים הינו השנאי המקורי של הראוטר שקיבלתם בערכה.
בנוסף, יש לבדוק את תקינות הראוטר בשקע חשמל אחר בבית על מנת לשלול תקלה בשקע.
אם הנורה עדיין לא דולקת ייתכן שישנה תקלה בראוטר -
נורית הDSL- מהבהבת או כבויה
יש לבצע בדיקה כי כבל הטלפון מחובר באופן תקין מצד אחד לשקע הטלפון בבית ומצד שני ליציאת DSL בראוטר, ובנוסף לוודא כי לכל שקעי הטלפון הפעילים בבית מחוברים מיקרו-פילטרים.
אנו ממליצים להיעזר בערוץ התמיכה הטכני תחת תקלת "לא רואה אתרים כלל" על מנת לסייע בפתרון התקלה. -
נורת Internet לא דולקת
נורה זו מציינת כי אין תקשורת לספק האינטרנט. יש לבצע הגדרת שם משתמש וסיסמה על פי המדריך המקוצר שקיבלת בערכה. אם מדריך זה אינו ברשותך לחצו כאן לצפייה במדריך.
אם לאחר הגדרת שם המשתמש והסיסמה הנורה עדיין לא נדלקת, יש לפנות לספק האינטרנט שלך על מנת לבצע תקינות שם המשתמש והסיסמה. לדף התקשרות עם ספקי האינטרנט. -
נורת LAN לא דולקת
יש לוודא תחילה כי הראוטר מחובר באמצעות כבל רשת מיציאת ה-LAN בנתב (יציאת LAN מסומנת בצבע צהוב) אל כרטיס הרשת במחשב.
מומלץ לבצע בדיקה כי כרטיס הרשת פעיל ותקין במחשבך.
אם הנורה עדיין לא דולקת ישנו חשד לתקלה בראוטר- צרו קשר עם מוקד התמיכה על מנת לקבל אישור להחליף את הראוטר ברשת החנויות של בזק. -
לא רואה אתרים כלל
מומלץ לבצע כיבוי והדלקה של הראוטר ולהמתין כ-2 דקות. לאחר מכן יש לבדוק האם התקלה נפתרה.
אם התקלה ממשיכה אנו ממליצים לבדוק בערוץ התמיכה הטכני תחת תקלת "לא רואה אתרים כלל" על מנת לסייע לך בפתרון התקלה. -
טווח הקליטה של הראוטר אינו מגיע לכל חלקי הבית
במקרה זה אנו ממליצים להיעזר במגוון המוצרים לגלישה איכותית של בזק כגון – מתאם הום פלאג, רפיטר ומתאמי HPNA.