בתוך שבוע אחד בלבד: כמיליון גולשים נכנסו לאתר החדש של בזק
בתוך שבוע אחד בלבד: כמיליון גולשים נכנסו לאתר החדש של בזק
תאריך פרסום: 17/02/2014
ביום שלישי שעבר השיקה בזק את אתר האינטרנט החדש לשירות עצמי וההצלחה עלתה באופן משמעותי מהיעדים שנקבעו
- כ-30 אלף פעולות בוצעו בשירות עצמי באתר בזק בשבוע
- כ- 7000 לקוחות שידרגו את מהירות הגלישה בשירות עצמי בשבוע
בעקבות השקת האתר החדש לשירות עצמי של בזק ((www.bezeq.co.il, נרשמו כמיליון כניסות של גולשים בשבוע אחד בלבד, כך מדווחת היום החברה. מדובר בעלייה של 100% לעומת כניסות לאתר הקודם של בזק. במקביל, כ- 7000 לקוחות שידרגו את מהירות הגלישה שלהם. השדרוגים בוצעו לקצבי הגלישה המהירים,
T 100, ו-T 40, כאשר 60% מהלקוחות ששדרגו את מהירות הגלישה שלהם שדרגו לקצבT 100 , ו-40% לקצב T 40.
כזכור, בשבוע שעבר השיקה בזק אתר חדש לשירות עצמי המאפשר מגוון רחב אתר של שירותים בשירות עצמי, במסגרתו יצאה במבצע שדרוג מהירות הגלישה בחינם למשך שנה לקצבים של עד 100 מגה, וזאת ללקוחות שיבצעו פעילות זו באמצעות האתר. מטרת המבצע המדובר היתה לחשוף את לקוחות החברה לפלטפורמת השירות העצמי החדשה באתר האינטרנט של בזק. בזק פיתחה את האתר במשך חצי שנה והשקיעה בו משאבים טכנולוגיים רבים.
בבזק הופתעו מההיענות הגבוהה של הלקוחות. לפני שבוע, עם השקת האתר החדש הוצב יעד ש-50% מההתקשרות עם הלקוחות תתבצע על ידי פלטפורמת השירות העצמי בסוף 2014. כבר היום, שבוע אחד בלבד מהשקת האתר, בזק הגיעה ליעד הגידול שנקבע לסוף השנה, בהשוואה לכמות הפניות ערב ההשקה.
חשוב לציין כי מבחינת בזק לא מדובר רק בהשקת אתר ושירותים חדשים, אלא הלכה למעשה, תפיסת עולם מוכוונת שירות חדשני. בזק מבצעת באופן שוטף, כל העת ובכל רמות הניהול, פעילויות רבות לשדרוג שירות הלקוחות. השקת האתר החדש והאפליקציות המתקדמות מהווה סוג של נקודת שיא בתהליך זה, אך הוא יימשך באופן שוטף כל העת.
מחקרים בעולם מראים שיש עליה והעדפה משמעותית של לקוחות המעוניינים בביצוע פעולות באופן עצמאי. חברות התקשורת בעולם זיהו את הפוטנציאל של השירות העצמי וכבר בשנת 2013 נרשמה צמיחה בשימוש ערוצי תקשורת חדשים בין חברות ללקוחות כמו צ'טים אינטרנטיים, אפליקציות, פייסבוק ועוד. עוד מראים המחקרים כי עד שנת 2020 כ- 85% מכלל ההתקשרות של הלקוח מול הארגונים השונים תנוהל באופן אוטומטי ללא צורך במענה אנושי. ארגונים הולכים לכיוון של מגוון ערוצים לתקשור עם לקוחות החברה, כאשר הדגש הוא על ערוצים אינטרנטיים.