5 דרכים שבהן ה- WiFi משפר את הרווחים בעסק
בעלי עסקים? הנה 5 דרכים שבהן WiFi בעסק יכול לשפר את הרווחים שלכם
מתנות בחינם מגדילות הכנסות
חושבים שלשלם על שירות שתיתנו ללקוחות בחינם זה בזבוז? ובכן, במקרה של חיבור WiFi בחינם למבקרים בעסק – זה דווקא עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים כדי להשיג בולטות ויתרון משמעותי על המתחרים שלכם. הנה כל הסיבות להשתמש בבהלה ל-WiFi כדי לחזק את העסק ולהגדיל הכנסות:
זה יגדיל לכם את ההכנסות – אבל לא רק
זה יגדיל לכם את ההכנסות – אבל לא רק
1. כי יש דבר שאפילו יותר חשוב מרכישות
גדולי המומחים בעולם העסקים מעריכים כי הנכס חשוב ביותר לארגונים כיום הוא מידע. זו הסיבה שאחת המטרות המרכזיות של ענקיות אינטרנט כמו גוגל ופייסבוק היא לאסוף על כולנו כמה שיותר אינפורמציה. אבל איך כל זה קשור ל-WIFI?
ובכן, כשאתם מאפשרים גלישה בחינם, אתם יכולים, בעזרת שירות Business WiFi של בזק לעסקים, לצפות גם בסטטיסטיקות שימושיות על הלקוחות שגולשים ברשת. השירות מספק מידע על כמות הגולשים שמשתמשים בשירות בכל עת, מציג את כמות הכניסות לבית העסק ומאפשר "לצבוע" גולשים כדי להציג להם בעתיד קמפיינים שיווקיים ברשת.
מידע שווה לכם המון כסף
2. כי גם לשירותים בחינם יש מחיר
שירותי WiFi לעסקים כמו Business WiFi של בזק מאפשרים לייצר דף נחיתה שישמש כ"שער הכניסה" לכל מי שרוצה להתחבר לרשת. זהו חלון הראווה הדיגיטלי של העסק ובו תוכלו להגדיר מה הגולשים צריכים לעשות כדי לגלוש בחינם. מהרגע שהלקוח נכנס בשער הווירטואלי, הוא שלכם. אם תרצו, תוכלו לשגר לו מסרון שיווקי עם קופון לרכישה בעסק, או לשמר אותו כלקוח במגוון דרכים יצירתיות אחרות.
אפשר לדוגמה להתנות את הגלישה באישור קבלת עדכונים על מבצעים עתידיים, במענה על סקר, בהשתתפות בחידון ועוד. אם תייצרו בדרך זו רשימת תפוצה של לקוחות שביקרו בעסק, היא יכולה לשמש כנכס אסטרטגי בעל ערך אדיר. זאת בתנאי שתדעו לנהל אותה כמו שצריך ולשלוח בהמשך הודעות SMS וניוזלטרים עם תוכן מעניין ועם הטבות שאי אפשר לסרב להן. בטווח הארוך, ניהול נויזלטר זו אחת ההשקעות הכי משתלמות שתוכלו לעשות.
אפשר לדוגמה להתנות את הגלישה באישור קבלת עדכונים על מבצעים עתידיים, במענה על סקר, בהשתתפות בחידון ועוד. אם תייצרו בדרך זו רשימת תפוצה של לקוחות שביקרו בעסק, היא יכולה לשמש כנכס אסטרטגי בעל ערך אדיר. זאת בתנאי שתדעו לנהל אותה כמו שצריך ולשלוח בהמשך הודעות SMS וניוזלטרים עם תוכן מעניין ועם הטבות שאי אפשר לסרב להן. בטווח הארוך, ניהול נויזלטר זו אחת ההשקעות הכי משתלמות שתוכלו לעשות.
3. כי כולם ירצו להיות קרובים אליכם
כיום המון אנשים עובדים כעצמאיים ותרים אחר מקום עבודה קבוע ורגוע עם אינטרנט איכותי. זו תקופה שבה מתחזקת גם מגמת ה-BYOD ( (Bring Your Own Deviceשבה גם שכירים משתמשים במחשבים האישיים שלהם בעבודה ובוחרים לעבוד הרבה גם מחוץ למשרד.
אם תציעו לאותם אנשים אינטרנט מאובטח, יציב ואמין, שיושב על תשתית איכותית, תוכלו להגביר את הסיכוי שהם יהפכו את העסק שלכם למקום עבודה קבוע בעבורם. לקוחות קבועים, כידוע, שווים לכם המון כסף בטווח הארוך וזו בהחלט מטרה שכדאי להשקיע בה.
אם תציעו לאותם אנשים אינטרנט מאובטח, יציב ואמין, שיושב על תשתית איכותית, תוכלו להגביר את הסיכוי שהם יהפכו את העסק שלכם למקום עבודה קבוע בעבורם. לקוחות קבועים, כידוע, שווים לכם המון כסף בטווח הארוך וזו בהחלט מטרה שכדאי להשקיע בה.
4. כי בשביל אינטרנט לא תצטרכו לשבור קופת חיסכון
אם יש לכם עסק עם שטח גדול במיוחד, בעבר הייתם נדרשים להוציא סכומים גבוהים כדי לרשת את כל התחום שלו ב-WiFi. כיום, המצב שונה לגמרי וקל הרבה יותר להרחיב את טווח הקליטה ברשת. לדוגמה, בשירות Business WiFi תוכלו לרכוש הרחבה בשם BizNet שמאפשרת הגדלה משמעותית של טווח האינטרנט במחיר משתלם ונגיש, שמתאים גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.אל תדאגו, זה לא הולך לרושש אתכם
5. כי ה-WiFi יעזור להגיע ללקוחות הרווחיים ביותר
על פי נתוני משרד התיירות, תיירים בישראל מוציאים בממוצע כ-162 דולרים ביום ומכניסים לקופת המדינה כ-20 מיליארד שקלים בשנה – הרבה יותר מהאזרח הישראלי הממוצע. לכן, אפשר לחלוטין להבין מדוע בעלי עסקים רבים מנסים למשוך יותר תיירים אליהם.
כידוע, בעוד שישראלים יכולים לגלוש בקלות מהטלפון הנייד גם ללא WiFi, תיירים רבים דווקא מחפשים עסקים שמציעים אינטרנט בחינם, כמו גם מקומיים עם מכשירים ללא חיבור זמין לגלישה סלולרית כמו טאבלטים ומחשבים ניידים. השינוי הפשוט הזה בבית העסק יבטיח שהם ירצו להישאר דווקא אצלכם – ולא אצל המתחרים.
כידוע, בעוד שישראלים יכולים לגלוש בקלות מהטלפון הנייד גם ללא WiFi, תיירים רבים דווקא מחפשים עסקים שמציעים אינטרנט בחינם, כמו גם מקומיים עם מכשירים ללא חיבור זמין לגלישה סלולרית כמו טאבלטים ומחשבים ניידים. השינוי הפשוט הזה בבית העסק יבטיח שהם ירצו להישאר דווקא אצלכם – ולא אצל המתחרים.