מה צריך לדעת כשרוכשים מרכזייה בענן?


מה צריך לדעת כשרוכשים מרכזייה בענן?

 
בעלי עסק? הכירו את חבילת התקשורת המתקדמת שתחסוך לכם בהוצאות
 
עסקים רבים נעזרים במרכזיות במטרה להתייעל בתהליכי העבודה הפנימיים והחיצוניים שלהם. בעבר מרכזיות התאפיינו בקווים אנלוגיים ואילו כיום, בדומה למוצרים משלימים נוספים שמיועדים לעסקים, גם הן התקדמו לעולם הדיגיטל והחלו לפעול על גבי הענן כמרכזיות וירטואליות חכמות.
 
מרכזיית IP מותאמת לצורכיהם המשתנים של עסקים בעולם הדיגיטלי, ומעניקה להם אפשרויות ניהול מתקדמות הכוללות את היכולת לבצע שינויים מכל מקום דרך הסמארטפון או המחשב. לצד התכונות המסורתיות של מרכזייה לעסקים, מרכזייה בענן מספקת מענה גם למגוון צרכים נוספים בהם שירות עקוב אחריי, שיחת ועידה, שיחה מזוהה, Voice to Mail, חיוג מקוצר ועוד.

IPC

מרכזייה גמישה המתאימה לעסקים בצמיחה

 

אז מה צריך לדעת כשרוכשים מרכזייה בענן עבור העסק? 
 

טכנולוגיות התקשורת החדשות משלבות מגוון תכונות בתחום של טלפוניה לעסקים, אבל מה צריך לדעת כשרוכשים מרכזייה בענן? אלה השיקולים שכדאי גם לכם לקחת בחשבון בעת בחירת מרכזיית IP לעסק שלכם:

 
  • גודל העסק ותוכניות עתידיות - עסקים רבים משתנים ומתפתחים עם הזמן, וחלק מבעלי העסקים חוששים מהשקעת משאבים מרובים שלא לצורך. מרכזייה בענן מותאמת באופן אישי לכל עסק ומאפשרת גמישות בהרחבה או בצמצום של שלוחות ותכונות בהתאם לנסיבות. כך שמדובר בפתרון אטרקטיבי במיוחד לעסקים בתהליכי צמיחה.

  • עלויות ותקציב - להבדיל ממרכזייה פיזית יקרה, המעבר למרכזיית IP מאפשר ליהנות מהוצאות התחלתיות נמוכות. כדי לייעל את התנאים עוד יותר, בחרו במרכזייה בענן שמאפשרת תשלום חודשי קבוע הכולל גם את עלות השלוחות והקווים.

  • צרכים מיוחדים של העסק - מרכזייה בענן יכולה לספק שירותים רבים אבל כדי למצוא את אלה שמתאימים לכם, הגדירו תחילה את צורכי העסק שלכם. עסקים רבים נדרשים למשל לגלות גמישות ולהיות זמינים לא רק בשעות העבודה המסורתיות. אם גם העסק שלכם נמנה עליהם, ודאו שאתם בוחרים במרכזייה שמספקת שירותי תמיכה מסביב לשעון. 


IPC
לייעל את העבודה מול הלקוח
 
  • אופי התקשורת היומיומי של העסק - עסקים שונים מתקשרים באופנים שונים עם לקוחותיהם וגם בינם לבין עצמם. אם אתם מנהלים שיחות רבות משתתפים, ודאו ששירותי המרכזייה שלכם מעניקים לכם אפשרות לבצע שיחות ועידה מאובטחות. עבור תקשורת נוחה מול לקוחות, חפשו מרכזייה בענן שמעניקה אפשרות לקבל פקס ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם.
  • שירותים מיוחדים לבחירה - מרכזיית IP כוללת הרבה יותר מפתרונות טלפוניה לעסקים, ולמעשה באפשרותה לשנות לחלוטין את אופן ההתנהלות היומיומי שלכם. שירותי המרכזייה בענן של בזק למשל, מציעים בין היתר כלי אינטראקטיבי לניהול השלוחה באמצעות המחשב, כך ששיחה נכנסת של לקוח פותחת את הכרטסת שלו במחשב של הנציג ומאפשרת עבודה יעילה ומדויקת יותר.
     

  • אבטחה ואיכות שיחה - מרכזייה שיושבת על תשתית ברשת נפרדת ומאובטחת, יכולה לספק מענה כולל הן מבחינת אבטחה מתקדמת והן מבחינת איכות השיחה. פתרון המרכזייה החכמה של בזק מופעל על רשת IP VPN מאובטחת וסגורה – ולא על גבי רשת האינטרנט. התוצאה היא ניהול שיחות מאובטחות יותר, באיכות שיחה ללא מתחרים.



מתחברים לדור הבא של המרכזיות


במטרה להעניק גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שירותי מרכזיית IP מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר, מציעה בזק את שירותי המרכזייה בענן IP Centrex, שמתאפיינת בטכנולוגיה המהווה תחליף מלא למרכזייה בעסק.
המרכזייה כוללת מגוון תכונות ושירותים לבחירה בהם תוכניות חיוג מותאמות, נתב שיחות עסקי, קישור למערכת CRM, קיום "חדר ועידה וירטואלי" עם עד 200 משתתפים, הקלטות שיחות בענן מאובטח של בזק למשך 7 שנים ועוד.

לצד מגוון התכונות שנחוצות לניהול עסק חכם, תוכלו ליהנות ממרכזייה בענן עם תמיכה מלאה של בזק 24/7, בתשלום חודשי קבוע ונוח במיוחד. מתקדמים לחבילת התקשורת שנותנת לעסקים הרבה יותר ממרכזייה, במחיר משתלם שמאפשר לחסוך בהוצאות.


שדרגו את העסק שלכם והצטרפו למרכזיית IP Centrex >>